Dagens skotips…

Enhver populær blogger med respekt for seg selv må til stadighet legge ut bilder av og forklare utførlig hva man bruker nederst på kroppen når man beveger seg ute. Også kalt å vise frem skoene sine. Av gudegitte årsaker har jeg, med unntak av de flotte tøflene mine, svært få sko. Min søster nektet meg merkelig nok å låne meg sine til denne bloggposten… Ingen heder og ære til henne i denne bloggposten med andre ord (se forøvrig denne bloggposten). Alternativet blir derfor å presentere MIN type sko, nemlig elrullestolen min, som for anledningen er nydøpt Liv Trine Hareide…

Stolen er laget av det anerkjente svenske designerhuset Permobil, og er foreløpig kun tilgjengelig for personer med dyp lommebok eller med et velfungerende velferdssamfunn i ryggen. Stolen er customized med Senterungdommens kløver på hver side.

Liv Trine Hareide (stolen/skoen) er en seng med et trygt tyngdepunkt i sentrum noe som gjør det mulig å leve komfortabelt i horisontal stilling men samtidig rulle forsvarlig og aktivt framover.

Over ser man et utsnitt av styringssystemet. Dette er et avansert og fleksibelt system som er tilpasset meg som den enkelte bruker sine behov. Den gir mulighet til å høyresiden og til venstresiden ved behov.

Det var dagens skopresentasjon. Flere historier om meg og Liv Trine Hareide som manøvrerer vågalt og spenstig, men samtidig trygt og ansvarlig gjennom livet, kommer ved senere anledninger.

6 thoughts on “Dagens skotips…

  1. Håpte du her hadde et tips til «fottøy» for å drive gård/småbruk. Lanserer derfor «permoplogen» – slik at vi på hjul kan pløye uten å gå omveien om traktor. Den må være solid nok til å takle permafrosten her ute på Fosen. Ha en fin kveld 🙂

  2. Takk for at du kommenterte på fottballfrues blogg 🙂 Jeg håper det setter ting i perspektiv for fanskaren hennes.
    Ønsker deg alt hell og lykke!

Legg igjen en kommentar